|
עמוד:112
של התרחשות התופעה לא היתה קיימת התופעה מלכתחילה , ובהכרח גם לא התרחשותה הטרנסצנדנטית . עצם התרחשותה של תופעת האדם , האנוש היחיד החי , ה"אני" הרציף היחידני , היא היא התגלמות טרנסצנדנטית של ההוויה "כאחד ממנו . " בשר T T ודם : TT כאחד T V ממנו / V ? לדעת T טוב ורע / T . בדרכי \ : הנמשכת / V T * במרחב T : V : רוחש / משמעיות : S T : - פועלות - ( מתוך "משלי חצר הנזיר עם כיפה זהובה ( 79 , " כאשר אני אוכל ארוחה טעימה ביותר של עוף בחלב קוקוס עם חמאת בוטנים ולימוניות , התבשיל הזה מעורר אצלי חוויה רגשית , חושית , תנועתית , צורנית כאחת , הנעה על הקשת של אושר עצב בשילוב גווני הקשת החושיים של הנאה כאב . במקרה הקונקרטי הזה מתרחשת עלייה באנרגיית חיותי , ואפשר לתת דוגמאות הפוכות של ירידה באנרגיית החיות . מנגנון הסיווג הערכי פועל בכל רמות התפקוד של היחיד , מייצור חומצות ביולוגיות שונות להמשך פעיל של מערך העיכול , לחוויית הנסיעה ברכבת הרים . כל מערכות החיות של היחיד חוזרות ובוחנות שוב ושוב את ערכי ה"טוב" וה"רע" במכלול חוויותיו הסובייקטיביות . תהליך זה הינו עצם מהותה של הפלטפורמה הגנרית , תרגום של היחסים , המשמעויות והסימנים לפעולות הרוחשות את התופעה הקונקרטית . מכלול הפעילויות האלה מהווה את משך החיות . למעשה , החוויה לא נצרבת בפועל במאגרי הזיכרון שלנו , אלא המידע החווייתי המקודד אל מול הקשרי מאגרי הזיכרון הרלוונטיים הינו הדמיית החוויה , לנגזרותיה , דרגותיה והקשרית , כמו פרטי גוף שלה , גודלה היחסי במרחב , צורתה , מקומה , מצבה , תמונתה , ריחותיה 97 להבדיל מאפלטון "ההידמות לאלוה Plat . Theaet . I 76 ab , "
|
|