|
עמוד:3
תוכן עניינים הקדמה 7 פרק ראשון : 'ספקן ( או ) מאמין' - הדיסקורס 17 פרק שני : לשלילתו של הדיסקורס 33 דמויות מקראיות-מדרשיות , חז"ל בסבך האקזיסטנציאליזם האינטימי 37 פרק שלישי : לקראת שיח ביקורתי חדש על יצירת עגנון 49 הלשון כתמרור דרך ראשוני 49 מן הלשון אל תיאורית הטקסט 51 לשון חכמים ולשון מקרא 52 אתנחתא פילוסופית-לשונית 56 הדיבור האלוהי והאנושי - חז"ל והתרבות המערבית 58 תיאורית הטקסט של חז"ל - לשחרורה של הפילוסופיה מן הפסיכולוגיה 67 טקסט 'חלונות' - הטקסט המקראי על פי חז"ל 69 הטקסט הפתוח 70 מטקסט לקול - מראיה לשמיעה - מן הטוטאלי לסימולטני 71 המקרא כ'טקסט אש' - תרבות הפרשנות של התושב"ע 72 פרק רביעי : לאופיו של הטקסט של חז"ל 74 לשון חכמים - לשון פרשנית 77 פרשנות כתנועה לשונית מממד לממד 80 השינון - הטקסט הפתוח והקורא היוצר 87 מרוץ הםוגיא והערוץ המקראי 90 בין סמל לאלגוריה 94 בין פשט למדרש 99 הסוגות : מקרא מדרש תלמוד הלכות ואגדות 104 פרק חמישי : בקיעה והתפתחות הטקסט העגנוני 124 במבט לאחור - פרסומי טשאטשקעס 125 נקודת הזינוק העגנונית - המצע המדרשי 126
|
|