|
עמוד:6
ניהול עצמי בבתי ספר בארצות הברית - הלכה למעשה 62 .. המבנה הארגוני של בתי ספר בניהול עצמי בארצות הברית 66 בית ספר בניהול עצמי : הדגם האוסטרלי 69 בית ספר בניהול עצמי : הדגם הבריטי 72 בית ספר בניהול עצמי : הדגם הישראלי 82 תהליך הביזור במערכת החינוך בישראל 87 בית הספר בניהול עצמי במבחן הניסוי בארץ 97 סיכום 104 הערות ביבליוגרפיות 105 פרק ד : בית ספר בניהול עצמי ואפקטיביות בית ספרית 115 הקשר הרעיוני בין ניהול עצמי לבין אפקטיביות בית ספרית 115 אפקטיביות בית ספרית : מסגרת מושגית 120 ניהול עצמי ואפקטיביות בית ספרית בראי המחקר 123 סיכום 133 הערות ביבליוגרפיות 133 פרק ה : ההלכה למעשה בבית ספר בניהול עצמי 143 הקדמה 143 המבנה הארגוני הרצוי של בית ספר בניהול עצמי 145 עיצוב המדיניות בבית ספר בניהול עצמי : הוועד המנהל ( מועצת בית הספר ) 149 קבלת החלטות בצוות הניהול : המצוי והרצוי 158 דגמים של ניהול ומנהיגות בבית ספר בניהול עצמי : המצוי והרצוי 160 בניית צוותי משימה אפקטיביים בבית ספר בניהול עצמי 169 .. סגנונות אישיים של חברי צוות המשימה ופעולות הגומלין ביניהם 174 דפוסים של קבלת החלטות בצוותי משימה בית ספריים 178 ... התכנון הכולל בבית ספר בניהול עצמי 181 אמונה , חזון ו"אני מאמין" בית ספרי בבית ספר בניהול עצמי 183
|
|