|
עמוד:5
תוכן העניינים פתח דבר 9 פרק א : הצורך בשינוי - הרקע לצמיחת בית הספר בניהול עצמי 13 הקדמה 13 ההיגיון הפוליטי 16 ההיגיון הכלכלי 17 ההיגיון המנהלי 18 סיכום 20 הערות ביבליוגרפיות 21 פרק ב : ביזור , אוטונומיה וניהול עצמי - מסגרת מושגית 23 מודל העצמת המנהל 23 מודל העצמת הוועד המנהל של בית הספר 23 מודל בית הספר האוטונומי 24 המודל של בית ספר בניהול עצמי 25 בית ספר בניהול עצמי - הנחות יסוד 29 הבסיס האידיאולוגי הרעיוני 29 הבסיס של תורת הארגון 32 הבסיס של פרופסיונליות המורה 34 המחקר על אודות בית הספר האפקטיבי 36 סיכום 37 הערות ביבליוגרפיות 38 פרק ג : בית ספר בניהול עצמי - ראייה השוואתית 41 הבסיס הרעיוני 41 בית םפר בניהול עצמי : מטרות ומאפיינים 43 השינוי במהות התפקידים בבית ספר בניהול עצמי 49 אמות המידה בהשוואה בין בתי ספר בניהול עצמי 50 השינויים במערכת החינוך האמריקאית 52 דגמי ניהול עצמי בבתי ספר בארצות הברית 59
|
|