תוכן עניינים מקוצר

עמוד:6

פרק 10 : פעימות מידע חוזרות לעדכון תגובות המערכת בהתאם למציאות המשתנה – המרכיב הרביעי של המודל לארגון מידע . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 231 פרק 11 : מבט כללי על המודל . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 249 חלק ג׳ – יישומים ותובנות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 259 פרק 12 : המודל – מבנה פנימי משותף המסייע לניתוח ולהבנה של מערכות בעולם החומר ובעולם הרוח ( נכתב בשיתוף עם פרופ׳ יעקב שהם ) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 261 פרק 13 : המודל כבסיס למתודולוגיה מובנית, מעצימה ובונת - כוחות – גישת גבהי״ם . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 293 פרק 14 : תכניות הור״ים – היישום של המודל וגישת גבהי״ם לטיפוח הורות והגיל הרך . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 305 פרק 15 : המודל וגישת גבהי״ם כבסיס לשיפור הוראה ולמידה משמעותיות ( נכתב בשיתוף עם ד״ר נעמה שלם ) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 329 מקורות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 349

אוריון הוצאה לאור


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר