נושא ראשון: השותפים לעשייה החינוכית – יחסים בין־אישיים

עמוד:13

נושא ראשון : השותפים לעשייה החינוכית – יחסים בין-אישיים | 13 הנחיות למשתתפים הנחיות והערות למנחי הפעילות תארו שיח אפשרי בין המורה לבין התלמיד בעל המכשיר בכל אחד ממצבי ה'אני' של המורה ושל התלמיד ( מורה ילדי, מורה בוגר, מורה הורי ; ילד ילדי, ילד בוגר, ילד הורי ) . תארו שיח אפשרי בין המורה לבין ההורה בכל אחד ממצבי ה'אני' הללו . תארו שיח אפשרי בין המורה לבין הכיתה לאחר שהתלמיד הוצא מהכיתה, במצב אני-בוגר של כולם . בעקבות השיחות שהצעתם, אילו הייתם במקומה של המורה, איך הייתם מרגישים, וכיצד הייתם אתם מתמודדים עם הבעיה ? נושאים לדיון : האגו שלי מול האגו של כל השאר . איך אני מקבל דברים כגון הערה פוגעת, הערות של מורה X על מורה ( Y או עליי ) – האם אני מבליג, תוקף או מטפל בכך בצורה עניינית ? איזה ממצבי ה׳אני׳ מאפשר לי לעשות זאת ?

מכון מופ"ת


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר