הקדמה

עמוד:7

הקדמה | 7 רוב המפגשים מתבססים על מעגל הלמידה של קולב ( 1983 , ) Kolb, הכולל את השלבים האלה : העלאת ידע קודם, התנסות, התבוננות, המשגה ויישום ( דרסלר, 2013 ; 1983 . ) Kolb, לכל המפגשים מבנה אחיד . המפגש מתחיל במבוא, לאחר מכן מתוארת הלמידה שעשויה להתאפשר במפגש, ומפורטות הפעולות שיתבצעו במהלכו, ולבסוף מובאת טבלה עם הנחיות למשתתפים והנחיות והערות למרצים ולמנחים . ברוב המפגשים הצענו חלופות אחדות לבחירה כדי לאפשר למנחים להתאים את השיעור לקבוצות השונות . כללנו חומרים מגוונים שמהם ניתן לבחור את המתאימים ביותר לכיתה ולמטרות המורה .

מכון מופ"ת


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר