חלק ראשון אפקט צינון הרוח

עמוד:13

הוויה קדמונית / אנומיה של הלא – כלום . ( אם נצפה בדרמה טלוויזיונית כלשהי מספיק זמן , הבית הלבן של ימי קלינטון , או בלוז לכחולי המדים , או אי . אר , נראה את המניע הדרמטי הראשוני מפנה מקום להתכתשויות פנימיות . לאחר זמן , החדש כבר אינו חדש עוד , ואנחנו דורשים דרמה . כך אנחנו תופסים את העולם . ) מנגנון ההישרדות שלנו מצווה על העולם להתנהל לפי סיבה - תוצאה - מסקנה . פרויד הגדיר מוזיקה כסטייה רב – שלבית . אנחנו נהנים ממוזיקה כיוון שהיא מציגה תמה , התמה משכללת את עצמה ואז נפתרת , ואנחנו מרוצים כאילו חווינו התגלות פילוסופית – על אף שהפתרון ריק מתוכן מילולי . כמו פוליטיקה , כמו רוב הבידור הפופולרי . ילדים מקפצים בסוף היום כדי לסחוט את שארית האנרגיה של אותו היום . המקבילה הבוגרת , כשהשמש שוקעת , היא לייצר דרמה או להיות עדים לה – ובעצם , לארגן את היקום בתבנית מובנת . רכילות / סרט / משחק השקיעה שלנו הנם התרגול היומי האחרון של מנגנון ההישרדות שלנו . בתוך כך אנחנו מנסים לפרוק שאריות אנרגיה של תפיסה מוחשית כדי שנירדם . תהיה לנו דרמה בנקודה הזאת , ואם היא לא תמשמש לבוא , נטליא אותה מכלום . : Anomie 2 מונח מתחום הסוציולוגיה שמתאר מצב של חוסר בהירות או היעדר נורמות חברתיות ודפוסי התנהגות ברורים .

הוצאת אסיה


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר