|
עמוד:7
תוכן העניינים מבוא . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 11 תודות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 13 ספרד ויהודי ספרד . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 15 תקציר תולדות יהודי ספרד בפזורתם . . . . . . . . . . . . . . . . 19 היהודים הספרדים באימפריה העות ' מאנית . . . . . . . . . . . . . . . . . . 19 היהודים הספרדים בצפון מרוקו . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 22 מהו רומנסירו ? מהי רומנסה ? הגדרות ואפיונים . . . . . . . . 29 התמליל ( הטקסט ) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 29 הנושאים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 29 המבנה והחריזה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 30 השפה והניסוח . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 30 היחס שבין המוסיקה לטקסט . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 32 המוסיקה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 34 הקצב . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 34 המנגינה ( המלודיה ) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 35 המבנה הפורמלי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 37 תפקוד הרומנסה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 38 הביצוע . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 39 הכרונולוגיה של הרומנסירו אצל יהודי ספרד – תולדות הרומנסה ההיספנית . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 40 מקורן של הרומנסות באנתולוגיה והגשתן . . . . . . . . . . . . 43 אנתולוגיה של רומנסות של יהודי ספרד . . . . . . . . . . . . . 47
|
|