|
עמוד:5
תוכן העניינים הקדמה – דוד חן 7 מבוא 9 שער ראשון : חינוך , זהות ורב תרבותיות 25 פרק ראשון המיעוט הפלסטיני בישראל : כאשר תכנית ליבה משותפת בחינוך פוגשת בנרטיבים לאומיים סותרים 27 יוסי יונה פרק שני זיכרון קולקטיבי , טראומות נבחרות ותקווה 51 עירית קינן פרק שלישי ההיסטוריה שלנו : יוזמות של הציבור הפלסטיני בישראל לתיעוד , לשימור ולהנחלה של שורשיו ההיסטוריים ומורשתו התרבותית 73 קוסאי חאג ' יחיא ובועז לב טוב פרק רביעי חינוך ערבי ורב תרבותיות 117 ח ' אלד אבו עסבה פרק חמישי תכניות הלימודים וספרי הלימוד במקצוע האזרחות לתלמידים הערבים הפלסטינים בישראל 139 יוסף כנאענה
|

המרכז ללימודים אקדמיים, אור יהודה
|