תוכן העניינים

עמוד:4

2 . 2 . 3 גרסת חינם של מוצרי מידע 17 2 . 3 כלכלת חוויות 73 2 . 3 . 1 מהי כלכלת חוויות ? 37 2 . 3 . 2 " שיר במתנה " 57 2 . 3 . 3 מניעים למעבר לכלכלת חוויות 77 2 . 3 . 4 מידע כמרכיב חיוני בכלכלת חוויות 87 2 . 3 . 5 חוויה והנאה 97 2 . 3 . 6 מקום העבודה כחוויה 18 2 . 3 . 7 איך להפיק חוויה מוצלחת ? 28 2 . 4 כלכלת קשב 84 2 . 4 . 1 " שפע מידע גורם לדלות קשב " 48 2 . 4 . 2 יותר מידע או פחות מידע ? 58 2 . 4 . 3 כלכלת קשב - קשרי מידע חיצוניים 68 2 . 4 . 3 . 1 מחיר הקשב 87 2 . 4 . 3 . 2 הברכה והקללה של האינטרנט 89 2 . 4 . 3 . 3 איך להשיג קשב אפקטיבי במפגשים פנים – אל – פנים ? 94 2 . 4 . 4 כלכלת קשב - קשרי מידע פנימיים 69 2 . 4 . 4 . 1 שיפור ניצול הקשב בארגונים 96 2 . 4 . 4 . 2 הקלת אילוץ הקשב בארגונים 97 2 . 5 סיכום 99 מראי מקום לפרק 101 2 פרק 3 גישות לניתוח עלות – תועלת של מערכות מידע 710 3 . 1 מבוא 107 3 . 2 התועלת של מערכות מידע : ערך מידע ומדידתו 108 3 . 2 . 1 תועלות 910 3 . 2 . 2 ערך מידע נורמטיבי 311 3 . 2 . 3 ערך מידע ריאלי 411 3 . 2 . 4 ערך מידע נתפס 611 3 . 2 . 5 הפער בין ערכי המידע השונים 012 3 . 2 . 6 התאמת ערכי המידע לנסיבות 112 3 . 3 גישת האופציות הריאליות 122 3 . 3 . 1 מהן אופציות ריאליות ? 312 3 . 3 . 2 אופציות ריאליות - התועלת מעצם קיום התשתית 512 3 . 3 . 3 גישת האופציות הריאליות כמוצר מידע - סיכונים וסיכויים 912 3 . 3 . 4 לא רק מספרים - אופציות ריאליות כגישה ניהולית 213

האוניברסיטה הפתוחה


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר