הקדמה

עמוד:11

הקדמה הסקס נמצא בכל מקום בעולם המודרני . אנחנו מוקפים בקקופוניה של טורי ייעוץ , ידוענים , תוכניות אירוח , מטיפים טלוויזיוניים , תרפיסטים , מגזינים של נשים וגברים , וספרי עזרה עצמית שמורים לנו איך ננהג ביחסינו האינטימיים . דימויים מיניים משמשים כדי למכור לנו מוצרים יומיומיים כמו מכוניות או בגדים , או כדי למכור את הסקס עצמו , בשעה שאביזרי מין , פורנו ובני זוג פוטנציאליים למין – אמתיים או וירטואליים – נמצאים במרחק קליק אחד באינטרנט . העולם המודרני הוא עולם מאוכלס בבני אדם שמגדירים את עצמם הומואים , לסביות , סטרייטים , ביסקסואלים , בי סקרנים , אקסהיביציוניסטים , עבדים ושפחות , מלכות סאדו , סווינגרים ( זוגות שמחליפים בני זוג ) , משתנים ( אנשים שמשנים את זהותם מהומואים לסטרייטים , ולהפך ) , מתחלפים ( גברים הומואים שמקיימים יחסי מין עם גברים סטרייטים ) , בתולות ובתולים שנולדו מחדש ( בני אדם שבפועל כבר איבדו את בתוליהם , אך התחייבו להתנזר ממין עד החתונה ) , א מיניים ( בני אדם חסרי עניין במין ) , אקרוטומופילים ( בני אדם שנמשכים לקטועי גפיים ) , פרוורטים ( furries או , sfurvert בני אדם שמתחפשים לבעלי חיים ומפיקים מזה ריגוש מיני ) , או מאכילים ( בני אדם שמאביסים את בני זוגם , שהם שמנים מאוד בדרך כלל ) . העניין העיקרי כאן הוא שאנו משתמשים בקטגוריות הללו כדי להבין מי אנחנו : במידה מסוימת אנחנו מגדירים את עצמנו באמצעות המיניות שלנו . איך זה העלינו את הסברה שהסקס חשוב כל כך כדי לדעת מי אנחנו ? כמו שנראה בספר הזה , הקישור הזה בין ה ' מיניות ' , המובנת כדרך שבה בני אדם חווים את גופם , את הנאותיהם ואת תשוקותיהם , ובין הזהות המינית , הוא בעצם תופעה מודרנית שהחלה

מוסד ביאליק


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר