6. מארגים אתיים

עמוד:110

. 6 מאתים אתיים ( 34 ) טרנסצנדנטיות בממשות סובייקטיבית בכדי לראות ולהנגיש את תהליר ההתרחשות וההבניה של מסגרות אתיות קהילתיות , ראשית , חשוב להבין את התשתית המרחבית אשר בה רוחשים וחיים היחיד והקהילה . כאמור , היחיד והקהילה הם ישים אונטולוגיים חיים בתוך ומתוך המציאות האונטולוגיה הרוחשת במרחב אימננטי של משמעויות פועלות . כאמור לעיל , קיימים סמנים , הקשרי מידע , המהווים ערכי איכות גנריים ( מ"טוב" ועד "רע ( " למארגי הרגשות , החושים ושאר פעילויות המחוללים המקודדים את הדמיית החוויה אל מול מאגרי הזיכרון הרלוונטיים , המסתנכרנים כחוויה המוסיפה או מפחיתה באנרגיית החיות . תפיסת החוויה ההווה מתפרשת ומותמרת על ידי היחיד הסובייקטיבי באמצעות מחולליו לפעולה או למארג פעילויות קונקרטיות המוגדרות ומאופיינות במנעד ערכי "טוב" על ידי עלייה באנרגית חיותו או במנעד ערכי "רע" על ידי ירידה באנרגיית חיותו . למשל , מפגש עם פנים שמחות ואוהבות : מתרחשת משמעות , יחס הגורם לירידה כמפלסי החרדה והפחד , רגיעה ברמה ההתנהגותית , צמצום החרדה באיכות תכונות האופי , תוך שינויים במנעד של מחולל הרגשות "אושר עצב . " בנוסף , מכלול גווני הרגשות ההולם מתעצב לכיוון האושר , לכיוון השלווה , תוך הפרשות פיזיולוגית לסוגן , בשילוב עם תכונות האופי וההתנהגות . במצב זה מכלול איכויותיו של היחיד , שילוב הזהה והאחר שבו באמצעות הפלטפורמה הגנרית ומחולליה , נמצא בהרמוניה דינמית "טובה" יותר בהתאם למצבו של היחיד במרחב ובזמן - מצב אשר בו הנפש גוף היחידנית מתבוננת ותופסת את המציאות עם פחות חרדה ויותר תקווה , והחוויה הזאת מקודדת בכללותה ונתפסת כ"טוב . " הפעולה ההפוכה , שבה יחס מסוים ,

דברי הימים הוצאה לאור בע"מ


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר