7. "אני" - כוליות פתוחה

עמוד:134

אוצר המדינה . ההמון , ( masses ) ברובו הגדול , אחוז בחרדה עצומה מעצם חיי היומיום ובפחד המשווק אליו , מאמין לכרזות ולדימויים , כפי שראו בבהירות חוסה אורטגה אי גאסט , לשק קולקובסקי ורבים אחרים . פעילי זכויות אדם וארגונים חברתיים שונים העם מיעוט המעז לבקר את המערכות השלטוניות והחוקיות , אך הם עדיין חלשים מכדי להשפיע ולשנות , בעיקר עקב רגישותה של הפלטפורמה האנושית , בהיותה כל כך חרדה ונפחדת , שברירית , אנושית . בנוסף לכך , פעילותם של ארגוני זכויות אדם מוגבלת מאחר שהיא נעשית עדיין במסגרת החוק הקיים , הנשלט על ידי הריבון . אך ברגע שחברה אזרחית בעלת חזון של סולידריות חברתית תפעל ותיקח אחריות לחייה , בפעילות שאינה אלימה אך מסרבת לשיתוף פעולה עם הריבון , יהיה באפשרותה לשנות ולהפוך את פרדיגמת ה"כוח" לבניית קהילה מוסרית , שלווה , יוצרת ותורמת . " כרוח : תקוה ' : ? 1 נע T לו קונט / : - ' : צפיה T דרוכה T : להתגשמות / :-: ? : מציאות ? : שאינה ?• T הכרחית / החוברת לאמת כל יכול / ךךך אור רוח ( מתוך "משלי חצר הנזיר עם כיפה זהובה ( 60 , " הרמוניה דינמית לתפיסתו של לוינס , קיימת הפרדה בין אידיאת הכוליות ואידיאת האינסוף , כפי שהוא מגדיר אותן : אידיאת הכוליות היא תיאורטית , ואיריאת האינסוף היא מוסרית , והפרדה זו משלימה את תפיסתו התיאולוגית . אולם לפי "תורת המחוללים" והמרחב האימננטי למשמעויות פועלות , אידיאת הכוליות התיאורטית היא למעשה 115 ראו : משנה סדורה : ארץ תקווה , תל אביב-יפו , , 2004 נגזרת . 'א עולם חיי קהילות , עכל 27 על ביאוריה .

דברי הימים הוצאה לאור בע"מ


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר