|
|
עמוד:12
פ ר ה א ש ל ו צ ב י ה ז ל י ג מ � ע 12 רצינו שאחרי� יתנו . ד אגותב רגשו ת ו ב ,א מונות ב מחזיקי� בד ע ות ו , כמשתתפי� . וירגיע ו את ס ערת הנ פש , יחשבו כמונו, זמנית ש ג� יסכימו את נוֿ תשובו ת א� ב ו וא� הת בצרנ ו , לעתי� התקשי נו לה ק שיב ל שני , להג� על דרכו , כל א חד , ביקשנו כתב עליה בהקש ר ש ל ( Russell ) אותה דחיפות שפו ל ראס ל ,ואול� . ובעמדותינ ה� שהכ ריחו , יחד ע� הא הבה ל עבודה הטיפולית , ההיחלצות מכפיית החזרה נד רשנו ל שנות דפוסי חשיבה ולהש תת � . אותנו לפרו� את המטע� ש עמו ב אנו ה סמינר למפגש דיאלו גי שבו אי� הפ�כ� . בשיח מבלי לדעת מ ראש ל א� יובי ל . זה על זה אלא רק אפשרות להחלי� דעות ולהשפיע , לא� אחד משנה סדורה ובע יק ר , התפת חות זאת התא פשרה הודות למבנה הפורו� והמשכיות הדיוני� שה תקיימו מדי חודש – המפג שי� ה חוזרי� . להתמס רות ה קהל ו המתדייני� בו נע שו למרחב ש – בכל פע� מ רצי� שוני� , יו�ֿ באותו אול� ו על פי אותו ס דר . אלא א� ל הרהר על אש ר נדמה היה כי ידענו, נית� לא רק להשתח רר מהמוכר לנו אשר ( impasse ) ת נראה שהשי ח שהת הווה י צר פת ח לתנועה שת חלי� את הת קיע� התנוע ה ג� נ פתחה מתו� כ� שה דיו� . כ� את המרחב הטראומטיֿ מאפיינת כל טקסט ש לכל א חד – פרא גר ' ועל כ� אנחנו מודות לפרו פ – טקסט התקיי � סביב בעקבו ת העמ ד ת . או בדר� שלו ור וכל אחד יכול היה לק, הייתה גישה אליו ומכ א� – הטקס ט במרכז הס מינר כנקודת התייחסות וכ צומת של תה יות ובי קורת החל תהלי� הרמנויטי של פרשנות – שהטקסט לא בהכרח צרי� להיות למופת י� אנשי � שנ א ספו יח דכ� הפכו פגישו ת ה פו רו� ל שיח ב . שחרגה ממה שהכרנו ע ל אתגר קשה הוא ל דבר . כדי להתמודד ע� מה שקשה ל התמודד עמו לבד . הוא לדבר על טראומה ביחדפחות אתגר קשה . טראומה הוא מאג ד יחד את הת רגו� של תיאו ר . הספר הוא תו צר של מפגש ייחודי זה ו תשע , מנחת המפג שי� , מא ת עפר ה אשל וסי ו� דברי פתי חה , המקרה המקו רי על פ י ,מופיעות , בנו ס� . מתו� עשר ה רצאות המתדייני� שניתנו ב מסגרת הפורו � . והדיוני� שהת פתחו בעקבו תיה� , סקירות המפג שי� ע ל אודו ת ההר צאות ,הסדר פראגר ל מתדייני� במפגש ה סיו� ' של פרופ ה וב ש ת הרצ את המובאת , לבסו� ב פאנ ל שהשת תפו המתד ייני� מצד חמשת ובות לדבריו ג ת ה תו בישראל ו יא ארגז הסודו ת של " , דבר תחת הכ ותרתֿ בחלק ו האח רו� של הספר אחרית . הסיו� מדוע נ טש פרויד את תי אוריית הטראומה לטובת רעיו� : זיגמונד הק ט� יחד ע � ) בהו צאת כ רמל " פגישו ת " עור� הס דרה , ש כתב ע מית פ כלר " ? הפנטזיה נ וספת אחרית הדבר מציע ה ה תב וננות . שבה מו פיע ה ספר , ( חיה ש טיינפלד . ית הטראומה י במקרה דר� התמקדות בנסיבות נטישתו של פרויד את תיאור
|

|