|
עמוד:8
ב . "הקול ההורי" — מאפייני הצרכים ההוריים . . . . . . . . . . . . . 8 17 ג . הורות בגישה של "הוראה מתקנת" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 3 18 1 . נוכחות הורית שומרת . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 3 18 2 . בניית שגרה ( רוטינה ) משפחתית . . . . . . . . . . . . . . . . . . 5 18 3 . הטרמה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 6 18 4 . תיווך והמללה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 6 18 5 . מַשגוֹח . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 8 18 6 . משוב ( פידבק ) ותיקון . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 8 18 7 . מיון ובחירה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 9 18 נספ ח מילון ל"לקותית מדוברת " או : "כשאת אומרת לא, למה את מתכוונת . . . " . . . . . . . . . . . . . . . 1 19 ביבליוגרפיה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 7 20
|
|