|
עמוד:8
התגלות האלוהי בקונקרטי 227 תפילה חדשה באזורי הגבול הנטושים 228 דתיות ותשוקה 230 "אני אשבור ואוליד" : התגלות האל, התגלות האדם 232 תשוקה בדרך לכותל 234 הפנמתה של בעירת האמונה : תשוקה, אינטימיות זוגית והתחדשות האמונה 238 חלום מיני : חיבור בין האדם לאל 241 "פעם אחת" : מיניות ועמידה מול האל – רטרוספקטיבה 242 "חלל יקר מכל" : כפירה וחילון – הזדמנות לאמונה 248 טרנסצנדנטיות שמעבר לזמן ולמקום : פריצת הגבולות הדתיים 250 התפכחות ותמורה : הכופר המאמין 252 חשיפת מנגנוני השפה כתגובה לאתגר התאולוגי בנתק בין מסמן למסומן 258 התפכחות הכופר המאמין 259 תפילת הכופר 262 "פואמה ספרדית" : תשתית מיתולוגית והיסטורית לעמדת הכופר המאמין 264 אלוהים – דבר הוא או אשליה ? 271 "אולי", "קיקיון השיר", "כנראה" 271 "ימים שהשמש היא פנס כיס" : אלוהים מתגלה בהיסטוריה 273 "אלוהים – דבר הוא או אשליה ? " 275 "כשהפלאת להסוות את הריק הדוה באשליה שיודעים אנחנו משהו" 276 אדם בעולם : עוד יום בחרדת המוות מול החומק הנצחי 278 התגלות ורפלקסיה 279 "בורא בסתיו את אלוהים" 280 "כמו אלוהיך אני, חי רק באשר תחיה" 281 סרקזם, התלבטות ורפלקסיה לפני שער המקדש 281 רפלקסיה על רעיון בריאת האל בידי האדם 284 אני ו"כתפיו הרחבות השחורות של אלוהים" : יחסי אדם ואלוהים בשלוש תמונות 285 "ששה שירים אחרונים" : אמונה מן המצב הסיפי 289 תאולוגיה בשירת יונדב קפלון : סיכום 291 פרק חמישי : שירתם של רבקה מרים ויונדב קפלון במרחב השירה התאולוגית העברית החדשה 295 האל החלש והתנגדות למסורת 296 נביאים בשקיעת האלים : פרסונת הנביא בשירה העברית – מגואל למסמן של חֵסֵר 300 קיים ולא-קיים 302
|
|