|
עמוד:7
מבט לאחור : אובדן בתוך אובדן 162 מבט לאחור : מפגש האל עם ילד 163 מבט לאחור על האל החלש : אינטימיות וקרבה במקום משיכה ואלימות 164 "פרשתי לפני את שמות אלוהי" : רטרוספקטיבה כבקשת האל 166 "אלוהי המשובה" : הולדת הנוכחות מתוך השעשוע, שיבה אל חוויית התגלות חד-פעמית 168 אינטימיות ויחסי מין כמרחב של התגלות 171 מארוטיקה למיניות וממונוגמיה לפוליאנדריה 172 אינטימיות עם האין 175 ניתוק הקשר בין האדם לאלוהים כביטוי לקשר 180 פשטות כאסטרטגיה למפגש עם האל 184 נוכחותו הפשוטה של האל העתיק 185 הסנה בפשטות גופנו : הגוף כמרחב של התגלות 186 "לקרוא לַכֹּל בַּשֵׁם הפשוט" 188 תאולוגיה בשירת רבקה מרים : סיכום 189 פרק רביעי : "אָז גָּדַלְתָּמְאוֹד, כְּשֶׁהִפְלֵאתָלְהַסְווֹת / אֶת הָרִיק הַדָּוֶה בָּאַשְׁלָיָה שֶׁיּוֹדְעִים אֲנַחְנוּ מַשֶּׁהוּ" – תאולוגיה בשירת יונדב קפלון 192 הקדמה 192 התייחסות המחקר לשירתו של יונדב קפלון 193 מגמות תאולוגיות בשירת קפלון 196 החמצה כהזדמנות למפגש אדם ואלוהים 198 התגלות מן הנמוך והבזוי 201 האלוהי מתגלה בגוונים של חושך : התגלות של פנים והתגלות של חוץ 205 "בחצר האפלה פסיעות אלוהי" 205 התגלות של חושך : התעלמות ונהרה 207 "יהיה לי בית" : בין בית להתגלות 208 שפת השירה, שפת ההתגלות 212 התפכחות משפת הטוהר של התודעה הדתית 212 אלם השירה ואלם ההתגלות 213 המסע אל האלוהי הוא מסע הפרידה משמותיו 215 שפה סודית בין אדם לאלוהים 218 מעופה של המילה מול העליון 220 כתיבה, התגלות ומיניות 221 פוטנטיות מינית, פוטנטיות פואטית ונוכחות מול האל 222 מיניות גלויה כתחליף לסימבוליקה רומנטית-קוסמית במפגש עם האל 224 "וחבק אני את המתפלל האחרון" : התוודעות לתשוקה – התחדשות דתית 226
|
|