|
עמוד:5
שער שלישי : יישומים ופרשנויות בתחומי האומנויות פרק 13 . הטקסט הכתוב כאמצעי מבע חזותי בציור "מות מארה" : היסטוריוגרפיה מצוירת של המהפכה הצרפתית | מאיה קציר . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 344 פרק 14 . אירוניה היסטוריוגרפית : השפה החזותית של האירוניה באומנות הישראלית | סיגל ברקאי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 362 פרק 15 . מישל אופטובסקי ומינהל ה"פחחד" : שפה חזותית להבניית תרבות ישראלית | אורי דרומר . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 391 פרק 16 . השפה הקולנועית בפרשנות פסיכואנליטית : ציפורי האהבה של היצ'קוק | רחל קואסטל . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 412 פרק 17 . מילים נע ( א ) ות שצריך לראות התיאטרון החזותי של מעבדת התיאטרון בשפת סימנים, אֶבִּיסוּ | עתי ציטרון . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 427 על הכותבים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 459
|
|