עמוד:3
תוכן העניינים פתח דבר 7 ..................................................................................................... מבוא ............................................................................................................ 11 שער ראשון : היבטים שונים במסעו הלימודי של הילד הקטן 19 ....................... הקדמה .................................................................................................... 21 פרק : 1 המסע הלימודי של הילד הקטן ................................................... 22 פרק : 2 השועל והקיפוד ותהליך הלמידה ................................................ 32 שער שני : אינטראקציה מתווכת ויצירת שינוי חשיבתי 43 ................................ הקדמה .................................................................................................... 45 פרק : 3 אינטראקציה מתווכת .................................................................. 46 פרק : 4 הוראה ולמידה ויצירת קשר ביניהן 65 ............................................. פרק : 5 מרכזיות השינוי הקטן ................................................................. 71 שער שלישי : למידה דינמית – ראייה והתבוננות ........................................... 77 הקדמה .................................................................................................... 79 פרק : 6 עקרונות הלמידה הדינמית .......................................................... 80 פרק : 7 אי - ראיית המציאות הנלמדת ....................................................... 87 פרק : 8 גילוי עולמות חדשים באמצעות ראייה והתבוננות 99 ...................... פרק : 9 למידה דינמית - ראייה והתבוננות בסביבה והאזנה ללומדים ...... 110 שער רביעי : מסע חשיבתי והבנה מושגית 139 .................................................... הקדמה .................................................................................................... 141 פרק : 10 עקרונות המסע החשיבתי ......................................................... 142 פרק : 11 מתן ביטוי לעוצמות המצויות אצל הלומדים 150 ............................ פרק : 12 יציאה מהקופסה וחזרה הביתה - מסע אל הירח לצורך הבנת כדור הארץ ................................................................................ 159
|