|
עמוד:15
עתה היה פרוץ למדי במערכת החינוך שלנו . בחלק השלישי של הספר אני מציע הסבר מודגם לתיאוריה של ההוראה הרב-ממדית המודעת . הואיל וכל הספר מכוון את הקורא לקראת מטרה זו , והואיל ובהקשרים שונים ולפי צרכים שונים אני ממילא מזכיר עניין זה פעמים אחדות , נראה שאני פטור כאן מלפרט תוכנו של חלק זה . לבסוף עלי להבהיר , כי על אף חשיבותה של התיאוריה , עיקרו של הספר שאני מגיש כאן לפני הקורא אינו בתיאוריה , אלא בתרגילים הרבים הממוקדים במקצוע ההומניסטי הנלמד , ההופכים את ההלכה המופשטת למעשה ממשי במלאכת החינוך וההוראה . לא נשאר לקורא אלא לפגוש את הצעתי לדידקטיקה קוגניטיבית של הספרות ( ושל ההומניסטיקה ) לפרטיה . מי ייתן שאצליח להגיש את דברי בבהירות מספקת לתועלתם של הקוראים ושל הלומדים .
|
|