|
עמוד:5
תוכן העניינים פתח דבר 7 .......................................................................................................... דברי הקדמה 9 ..................................................................................................... חלק ראשון : כיצד שואלים ? פרק א : מבוא תיאורטי למהות השאלה , החשיבה והתשובה 17 ..................................... פרק ב : מערכת השאלות של אורנה ויילר – הערות , הוספות ותרגילים 39 ..................... פרק ג : יסודות החשיבה של פרקינס וסווארץ – הערות , הוספות ותרגילים 88 ................ פרק ד : מערכת השאלות של בלום וממשיכיו – הערות , הוספות ותרגילים 125 ............... פרק ה : מערכת השאלות לפי מושגי הדיסציפלינה – הערות , הוספות ותרגילים 279 ......... פרק ו : העקרונות הטסטולוגיים של הצגת שאלות – הערות והצעות 319 ....................... חלק שני : כיצד משיבים ? פרק א : למהות התשובות לפי סיווגן ועל-פי היקפן – מבוא תיאורטי 325 ....................... פרק ב : תשובות חלקיות , שלמות , מלאות ומעמיקות בהיקף מלא ( הסברים ותרגילים ) 345 פרק ג : תשובות חלקיות , שלמות מלאות ומעמיקות בניסוח קצר ( הסברים ותרגילים 352 . ( פרק ד : תשובה מעמיקה א-סכמטית ( הסברים ותרגילים ) 357 ..................................... פרק ה : הערות השלמה ותרגילים נוספים בכתיבת תשובות 364 .................................. חלק שלישי : כיצד מפעילים את ההוראה הרב-ממדית ? ( מסקנות וסיום ) פרק א : כלים דידקטיים בהוראת הספרות ברמות הגבוהות 370 ................................... פרק ב : העקרונות הראשיים של הלמידה הרב-ממדית המודעת 409 ............................. ביבליוגרפיה 439 .................................................................................................
|
|