תוכן העניינים

עמוד:6

פרק 13 הוראה עתירת חשיבה : למה מתכוונים כשאומרים " חשיבה 72 ? " תכונות מפתח של "חשיבה" לפי רזניק 72 הטקסונומיה של בלום 75 מסמך האסטרטגיות 80 פרק 14 מדוע לאמץ דרכי הוראה ולמידה עתירות חשיבה ? 83 הוראה עתירת חשיבה ודמות הבוגר הרצוי 83 הוראה עתירת חשיבה והכנה לחיים בחברה דמוקרטית 84 הוראה עתירת חשיבה והכנה לחיים במאה העשרים ואחת 87 התלכדות כוחות התומכים בחינוך לחשיבה 90 פרק 15 איך עושים את זה ? 98 מבוא : שלוש תמונות משיעורים עתירי חשיבה 98 המשותף לדוגמאות של הוראה עתירת חשיבה והבנה 102 מאפיינים של הוראה עתירת חשיבה והבנה 104 למידה בדרך החקר 108 ארגון הוראה עתירת חשיבה ברמת בית הספר השלם 113 תגובות תלמידים ומורים להוראה עתירת חשיבה 119 פרק 1 6 מבית ספר למערכת : שיקולים וגישות לקראת הטמעה מערכתית 123 מבוא 123 שיקולים שהשפיעו על תהליך התכנון 125 מדיניות "האופק הפדגוגי" ודרכי הטמעתה 129 צירי פעולות ההטמעה 142 הטמעה מערכתית של הוראה עתירת חשיבה . סיכום ודיון 145 פרק 17 ידע תוכן וחשיבה 152 מבוא 153 הפירמידה של המטרות החינוכיות והיפוכה 156 מיזוג השלבים של הפירמידה : עיסוק בידע ובחשיבה בעת ובעונה אחת 160

הקיבוץ המאוחד


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר