|
עמוד:6
פרק 7 חוקי הגבלים עסקיים בישראל 187 ............................ 7 . 1 רקע 187 .................... ................................................................ 7 . 2 התופעות העיקריות בהגבלים עסקיים 201 .... ................................ 7 . 3 ב על המונופולין או המונופול 202 .................. ................................ 7 . 4 הסדר כובל 217 .......... ................................................................ 7 . 5 מיזוגים ורכישות 224 .. ................................................................ פרק 8 מונופול למראית עין 233 .......... ................................ 8 . 1 המושג והרקע 233 ...... ................................................................ 8 . 2 שווקים בעלי פוטנציאל תחרותי 234 ............. ................................ 8 . 3 איום תחרותי מצד יבוא פוטנציאלי 238 ........ ................................ 8 . 4 סקטור היצוא במדינה קטנה ופתוחה למסחר בינלאומי 240 ............ 8 . 5 א יום מצד מוצרים תחליפיים 241 ................. ................................ 8 . 6 שיפורים טכנולוגיים 241 ............................. ................................ 8 . 7 גידול ביקושים למוצר 243 ........................... ................................ 8 . 8 רגולציית מחיר 243 ..... ................................................................ 8 . 9 הגבלים עסקיים 244 ... ................................................................ 8 . 10 כפיפות להתניות ממשלתיות אחרות 245 ....... ................................ 8 . 11 מונופול במוצר בר- קיימא 245 ...................... ................................ פרק 9 מותג ומונופול 253 ................... ................................ 9 . 1 מבוא 253 .................. ................................................................ 9 . 2 תחרות מונופוליס טית 255 ........................... ................................ 9 . 3 מותגים , בידול , וכוח מונופולי 258 ................ ................................ 9 . 4 פרמיית המותג וערך המותג 265 ................... ................................ 9 . 5 תופעת היבואן הבלעדי 270 .......................... ................................ 9 . 6 קניבליזציה של מותגים 271 . ................................ ) Multi-brands ( 9 . 7 מודל הוטלינג והחתירה למרכז 272 .............. ................................ פרק 10 שימוש בגורמי ייצור על ידי המונופול 281 ................... 10 . 1 מבוא 281 .................. ................................................................ 10 . 2 הפעלת הכוח המונופולי ושוק גורמי הייצור 283 ............................. 10 . 3 חסרונו של הלחץ התחרותי וה 288 .................. " X-inefficiency " - 10 . 4 אי יעילות בהקצאת מקורות : חוסר יעילות סטאטית 290 ................ 10 . 5 מונופול ואירגוני עובדים 291 ........................ ................................ 10 . 6 מונופול המייצר תשומות למונופול אחר 294 . ................................ 10 . 7 העמדת יכולת ייצור גבוהה ) ואף ע ודפת ( כמחסום כניסה 295 ........... 10 . 8 בעלות זרה על מונופול והשפעתה על התעסוקה במשק 297 .............. 10 . 9 השפעת אברץ - גונסון 298 ............................ ................................
|
|