|
עמוד:6
. 6 עקרונות דידקטיים המנחים בניית פעילות 112 ר . שיקולי דעת בתכנון פעילות - התהליך הקוגניטיבי הנדרש לביצוע משימה 114 8 . הכנת תכנית הוראה 118 9 . תכנית הוראה מדורגת 120 . 10 עבודת סיכום - תכנון יחידת הוראה לפיתוח חשיבה מתמטית בגיל הרך 122 יחידת הוראה : 4 הוראת מושג המספר בגיל הרך . 1 היבטים וייצוגים שונים למספר 134 2 . "הקוקייה והמכשף הרע" 135 3 . ייצוגים שונים למספר 138 4 . הכרת הסמל הגרפי של המספר 141 5 . המוכנות ללמוד את מושג המספר 145 6 . המספר בהיבט הסידורי - הכרת סדר המספרים 148 7 . שלבים בהתפתחות יכולת הספירה 151 8 . עקרונות בהבנת המנייה 154 . 9 ההיבט הכמותי של המספר - הרכב המספר 158 . 10 קשיים ברכישת מושג המספר - ההיבט הסידורי 170 . 11 קשיים ברכישת מושג המספר - ההיבט הכמותי 177 . 12 ניתוח אירועים - המקרה של חני 183 . 13 ניתוח אירועים - המקרה של נתי 186 . 14 הערכת המוכנות של התלמיד בגן לקראת למידת חשבון 195
|
|