|
עמוד:3
שלמי תודה הספר מב 1 סט על דיאלוגים ועל שיחות שהתקיימו במשך תקופה ארוכה , חלקם מודעים - עם חברים , עמיתים , מורים ותלמידים , ואחרים תת-הכרת"ם יותר - עם " חומרים" ( במילותיהם של ג"ן במברגר ודון שון , ( ובעיקר עם עצמי . קשה להבחין בירתם 1 ל ! כור כל מי שתרם לתהליך שבסופו הוליד את הספר . אתחיל עם אלה שאינם עוד עמנו : בן מוריס מאוניברסיטת בריסטול , מורי ורבי הראשון , שעורר בי את המודעות למקומו המרכ ' ! של המורה כחוליה החשובה ביותר במערכת החינוך . /; 7 ש 1 ן , שהקשיב לי בדרכו הייחודית והציב בפרי שאלות שאלצור להעמיק ולחקור את התופעות בסיטואציות הנידונות . ד"רד תרבסט , שהצליח ליצור סביבות מושלמות לשיחות פורות בנוף הנורבגי המרהיב , אותם כינה inm , "walking and talking" ברמן , שעיניה הכחולות החודרות לא פסחו על אף פרט . אני מבקשת להודות לכל המורים שפתחו בפרי את כיתותיהם והשתתפו בקבוצות הרפלקטיביות או כקהיליות הלומדים השתות . חלקם הסכימו שאוכיר את שמם , וחלקם מופיעים בשמות בדויים . אני תקווה שתרומתם תוכה להערכתם של כלל המורים , אותם אני רואה כקהל היעד של הספר . תודות לחברי עמוס דר"פוס ולאנתרופולוגית הנלהבת הגר גפן . תודה מיוחדת לתלמידי המחקר והדוקטורנטים שלי , אשר ע \ רו לי לגבש את הרעיונות הבוסר"ם למסגרת קונספטואלית . תודות למתרגמת מרגלית ר 1 דער , 0 שהפכה את עבודת התרגום לעבודת קודש . ולבסוף , ! ר של שושנים לפאןלינה , ששחררה אותי מכל ההיבטים הטכניים של כתב היד ומצאה פתרונות אלגנטיים לבעיות הרבות שצצו ועלו . ותודה מיוחדת לצוות העורכים ממכון מופ"ת נעמי פרידמן , דייר יהודית שט"מן ולגרפיקאית מיטל בנימין - על שטרחו על ההוצאה העברית של הספר , עד לצורתו הנוכחית . אני מרגישה צורך להתנצל בפני עמית" מ"הסמינר בנוף , "המדבר שהפרק הנוסף על אודות מחקרי הפעולה שלהם , שאמור היה להיכלל נקפר , הושמט נסוט של דבר .
|
|