עמוד:יא
8 רק שישי : תומכיו של ההומאניזם 162 אזרחי פירינצה — ניקוילו ניקוילי וג'אנו " צו י מאניטיבני מידיצ'י הראשונים — ההומאניזם בחצרות הנ 8 יכים והאפיפיורימ — ביקללאים החמישי — אלפו י נזו מלך נא 9 ילי — םידיריגו י הדוכס של אורבינו — כית ספו י רצה ובית איםטה — סיג'ים מו י נדל מאלאטיסטה פרק שביעי : היצירה בצלמו של העולם העתיק : אמנות האיגרת והנאום הלאטיני 172 לשכת האסיםיור — השקידה על סגנון המכתב הלא טיני — מעלתו הנדולה של הנואם בלשון לאטינית — נואמים חילונאים ובני בלי קום עולים לדוכן בזכות כשרונם—הדרשה הלאטינית—התחדשותה של חכמת המליצה הקדמונית — צורה ותוכן — הבאות מדברי הקדמונים—ירידתה של חכמת הדיבור אחרי מותו של ליאו העשירי פרק שמיני : מאמר המחקר הלאטיני וכתיבת היסטוריה 180 . מאמרים ודיאלוגים — המחקרים הלאטיניים בקורות העבר — בלו ינדום — נבטים ראשונים של ביקורת היסטורית - ספרי ההיסטוריה בלשון אי 0 לקית פרק תשיעי : השתלטות הלשון הלאטינית בהשכלה 185 . . השמות העתיקים —כסיית הסגנון הלאטיני על החייט — הערצתו של קיקירון — לאטינית כשםת הדיבור פרק עשירי : הפיוט הלאטיני החדש 190 שירי העלילה על מאורעות ואגדות מימי הקדם — האיפו י ס 'אמריקה' לפ טרארקה — הפיוט המיתולויגי — האיפו י ס הנוצרי — םאנאצארו — פיוטים על קורות ההווה — תבלין של סימנים מיתולוגיים — הפיוט הלימודי 8 — אליגגינייס - הליריקה וגבולותיה — הימנונות לקדושים — איליגיות וכיוצא בהן- המכתב והכתובת — הפיוט המאקארינאי פרק אווד עשר : ירידת ההומאניסטים מגדולתם במאה השש עשרה 202 הקיסרוגים על ההומאניסטים ומידת אשמתמ — ' אסונם של המלומדים * — » ומפו'ניוס ליטוס - האקאדימיות
|