עמוד:9
ד . הקשר הפנימי בין הדבקות לתיקון עולם 227 ה . החלת המינוח "אני ואתה" על מצבי הדבקות 232 פרק תשיעי : פירושו הדיאלוגי של בובר לתורת הצמצום 235 א . פתיחה 235 ב . תורת הצמצום וזיקת "אני ואתה" — מסגרת הדיון 237 ג . מהלך ראשון : המהלך ההרמנויטי — הפרשנות הדיאלוגית לתורת הצמצום 239 ד . מהלך שני : התלבשות אלוהים באישיות 245 ה . מהלך שלישי : יישומן של תורת הצמצום והאצילות במישור הבין אישי 250 ו . מהלך רביעי : האדם מטיל רחק בנמצאים 257 ז . מהלך חמישי : פעולת הצמצום מצד האדם היא פעולה גואלת 258 ח . מהלך שישי : תפיסת ההתגלות של בובר והמעשה המוסרי 264 פרק עשירי : אני ואתה כמחשבת אהבה 268 א . פתיחה 268 ב . האהבה ככוח אפיסטמולוגי 270 ג . היחס בין העיקרון הדיאלוגי ובין האהבה 272 ד . הממדים הרגשי והאונטולוגי של האהבה 274 ה . לחישת הסוד שבאהבה 278 ו . בין האישה הארצית ל"אתה הנצחי" 281 ז . הארוס והזיקה הדו שיחית 284 ח . בין הארוס הדו שיחי והאהבה הדו שיחית 286 פרק אחד עשר . הוויכוח על פרשנות החסידות של בובר 288 א . פתיחה 288 ב . היריעה שבובר ארג ממקורות חסידיים 290 ג . הפולמוס על היחס לעולם החומר בחסידות 296 חתימה 307 קיצורים ביבליוגרפיים 312 מפתח אישים 329 מפתח כתבי בובר 332 מפתח עניינים 334
|