|
עמוד:8
שער ד : "ללמוד לחיות ביחד : " קידום היכולת הרגשית חברתית בגן ובמעון - תוכנית הדרכה 253 " ללמוד לחיות ביחד" - תכנית הדרכה לגננות לקידום יכולת רגשית חברתית של פעוטות במסגרות קבוצתיות 255 מדוע גננות הן קהל היעד העיקרי של התוכנית ? 255 ילדים קטנים לומדים בגן סוגיות שגם מבוגרים מתקשים בהן 257 קבוצת הגננות כמודל לקבוצת ילדים 258 מבנה התוכנית "ללמוד לחיות ביחד" 259 חלק א - הזדמנויות ללמידה רגשית וחברתית של ילדים בקבוצה 261 יחידת לימוד ; החוויה הקבוצתית והשתייכות לקבוצה , או : "גם למבוגרים לא קל להיות בקבוצה" 262 יחידת לימוד : 2 פעוטות לומדים אמפתיה , או : בכי הוא לא רק מצב רגשי של היחיד , הוא גם אירוע קבוצתי 264 יחידת לימוד : 3 ילדים לומדים לשחק ביחד , או : "בסך הכול רצינו לשחק ביחד , וזה נגמר בריב" 272 יחידת לימוד : 4 פעוטות לומדים לפתור מריבות ועימותים , או : מריבות בין ילדים וגילויי תוקפנות הם גם סוג של תקשורת 281 חלק ב - צפייה מודרכת בהתנהגות של ילדים בקבוצה באמצעות צילומי וידאו 291 תיאור מקרה : צפייה בילד עצור ונסוג חברתית 293 ייחודה ותרומתה של התוכנית "ללמוד לחיות ביחד" 303 מה מאפיין תוכניות התערבות לקידום יכולת רגשית חברתית ? 304 התוכנית "ללמוד לחיות ביחד" בולטת כשונה וייחודית 304 תרומתה של התוכנית "ללמוד לחיות ביחד" 306 ביבליוגרפיה 309
|
|