ג. מיניות, מגדרים והיסטוריוסופיה - אזהרה ואפשרות

עמוד:185

אשר חוו מחנות ריכוז ומוות , הרג המונים בפצצות אטום , מאות מיליוני אדם הרוגים ומיליארדי אדם פגועים . ועדיין בימינו אנו , בפתח המאה ה , 21- האנושות שסועה וזרועה במלחמות בין מדינות וקהילות , בין מעמדות ודתות , עם גילויי אלימות ואפליה חברתית כמעט בכל מקום על פני כדור הארץ . רמות החרדה האנושית ( מחולל "אופי" בםינכרון עם "היסטוגרפיה , " "אושר-עצב" ומחוללים אחרים , ( גבוהות מאוד ; קבוצות מיעוט מגובשות ו / או מגדרים מאורגנים נשענים על חולשות היחיד והקהילה ומשפיעים על תפיסת המציאות של קהל רב , של ההמון . בהשקעה נמוכה יחסית ( לצערי , הפחד הוא האמצעי הזול והיעיל ביותר להניע חברה אנושית ) ובזמן קצר הם פועלים באופן אלים ואכזרי , מתוך "תפיסה מוסרית" ההולמת את מצבו היחסי של ההמון במרחב ובזמן , ומצליחים לשמר את הניצול והשעבוד של רבים בידי מעטים . לעומת זאת , לפעול ולהגשים הקמת קהילה אזרחית פלורליסטית שוויונית , פעילה לזמן ארוך , היא מלאכה קשה ביותר , מאחר שיש צורך לצרוב ולהנחיל מערכות חינוך חדשות , המאפשרות לראות את המציאות באופן אובייקטיבי , אישי-קהילתי , תוך שינוי באיכויות הנמוכות האלימות הקיימות בפועל במחוללי "היסטוגרפיה" של היחיד והקהילה . אמנם מהפכות אזרחיות התחוללו בהשפעתם של בודדים , אשר יחד עם המזל האלוהי השכילו להנהיג בעת הנכונה שינוי חברתי לתקופה קצרה יחסית של עשרות שנים . אך כמעט בכל המהפכות הסוציאליות-חברתיות לא הושרשה בפועל המהפכה החברתית ועקרונותיה בשילוב עם מערכות ניהול אזרחי נאור , שקוף ושוויוני , כך שהמאבק הבין- מגדרי ממשיך עד עצם היום הזה . המבנה הגנרי מאפשר ליחיד החי הבנה מודעת ושאינה מודעת של משמעות פעילויותיהם של יחידים אחרים עליו ועל סביבתו , ויכולת אדפטציה אל / עם סביבת חייו . אנו מכירים מקרים בהם אדם נולד

דברי הימים הוצאה לאור בע"מ


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר