ג. מיניות, מגדרים והיסטוריוסופיה - אזהרה ואפשרות

עמוד:183

ג . מיניות , מגדרים והיסטוריוסופיה - אזהרה ואפשרות התבנית הגנרית , מרכבת חיים , מאפשרת את חיותם של המינים השונים ושילובם , הכל בהתאם למקורותיה המונחלים של הפלטפורמה ; מזכרים לנקבות ולשילובם , כאשר המחוללים "תכליתיות , " "חומריות , " " יכולות , " "אופי" ו"הכרה טהורה" הינם האחראים העיקריים לעיצובו ההולם של מין היחיד החי . ההבדל בין זכר לנקבה אינו רק באברי הרבייה וחומרי גוף לסוגם , אלא בתפיסה ההולמת של היחיד את מהות מינו כחלק הדדי בייחודו העצמי הכולל של נפש-גופו . תורת המחוללים רואה בעולם החי והצומח את כל המינים כבעלי חירות שווה אל מול האפשרויות הקיימות בהוויה הרוחשת , ובייחוד מין האדם , זכר אל מול נקבה - כאמור : "ויברא אלהים את-האדם בצלמו בצלם אלהים ברא אתו זכר ונקבה ברא אתם" ( בראשית א כזו . ביקורות רבות נכתבו על ההשלמה ההרמונית של המינים בהיסטוריוסופיה ההגותית המערבית והמזרחית , אך ביאור זה לא נועד להרחיב בעניין . לאורך ההיסטוריה האנושית , מסיבות שונות ובמרחבי רצף-זמן התנהלותה והתפתחותה של האנושות בתפיסת המציאות , נוצלה המיניות על-ידי קבוצות מיעוט לדיכוי , אפליה , שעבוד וסבל , דבר הנמשך עד ימינו . למעשה , כל אפליה , ניצול ושיעבוד מקורם ביכולת המשעבד לייצר ולהרגיל את המשועבד לשרוד בחיי חרדה ופחד מסוגים שונים . השיטות הן רבות - כוח פיזי מאיים לסוגיו , שלילת זכויות אדם , שיטות המשתמשות ב"כוח" השפעה על תפיסת המציאות של המשועבד ( מסיבות שונות של חולשותיו , ( כמו כתות דתיות המטיפות לבידול , ייחוד ושעבוד , קהילות "תרבות צריכה והצלחה" ( שחבריהן מכונים "מצליחנים" או "מתקדמים" מלשון "קידמה ( " לסוגם ומינם . 47 ראו הרחבה בביאור 97 ב '' משנה הסדורה : ארץ תקווה" למילים "אחד הם . שלמות . ( דרך השלמה ואיזון . " (

דברי הימים הוצאה לאור בע"מ


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר