IV. מחוללי פעולות פנימיות קבועות

עמוד:133

[ 5 ] בתום הפעולה , המחולל מאחסן ומעדכן את המידע על הקשריו וערכיו באמצעות מחולל "זיכרון" במאגרי הזיכרון הרלוונטיים . ניתן לראות את איכותו של המחולל "הכרה טהורה '' כנעה על פני ספקטרום איכות המורכב משלושה גווני הכרה שלובים : "צלילות , " " להיטות , " ו "עכירות . " גווני "צלילות" ו"עכירות" מגדירים את איכות תפיסת המציאות של היחיד , בעוד שגוון ה"להיטות" מגדיר את דרכי פעילויותיו והתנהלותו . ככל שאיכות ההכרה גבוהה יותר , תפיסת המציאות של ההכרה "צלולה" יותר והאפקטיביות של אנרגיית החיות גדולה יותר . וככל שאיכותה של ההכרה נמוכה יותר , תפיסת המציאות "עכורה" יותר והיא פחות אפקטיבית ומחלישה את יעילותה של אנרגיית החיות בפועל . כך שהכרה "עכורה" היא דרגה נמוכה ביותר של תפיסת המציאות , המלווה בחיי חרדה גדולה , סבל וכאב . גוון ה"להיטות" מגדיר את סוגי ואופני הפעילויות של היחיד . לפעמים "להיטות" יתר למושאי הנאה וכאב מביאים את היחיד לשעבוד , סבל וכאב , בעוד שפעילות הנעשית באופן שליו וענייני , משפרת ומעלה את אפקטיביות אנרגיית החיות של היחיד , המאפשרת לו לעלות בסולם אושרו . ככל שההכרה "צלולה" יותר , טהורה יותר , המציאות נתפסת באופן הווייתי הולם , והיחיד תופס גם את עצמו באופן הולם כחלק מתהווה בחוויה הרוחשת ללא פחד ובידול עצמי מהסביבה , תוך איזון אופטימלי של אנרגיית חיותו עם שאר המחוללים . כפי שקרישנה אומר לארג'ונה ; "הצלילות קושרת אדם לאושר , הלהיטות קושרת אדם לפעילות , אך העכירות , המכסה על כל ידע , היא הקושרת אדם לרשלנות או לטרוף . " כדי להגיע לדרגת "צלילות , " על היחיד לעלות מרמת איכותו המינימלית של המחולל בהטבעתו הראשיתית אל עבר הפוטנציאל 33 בהגוור גיטא ( תרגום : אי תאורה , ( ירושלים , 2002 פרק , 14 פסוק , 9 עמי . 147

דברי הימים הוצאה לאור בע"מ


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר