פרק שלישי: אופני פעילותה של נפש-גוף היחיד

עמוד:40

אחד המחוללים או משתבשת התקשורת בין מחוללים האמורים לבצע פעילות מסוימת , באיבר מסוים , או כאשר חל שיבוש כלשהו במערכת גוף-נפש , אזי תרד אנרגיית החיות , והיחיד יהיה מוגדר כחולה בפועל , בסוג כלשהו של מחלה או מוגבלויות לצירופיהן , ויזדקק לטיפול בריאותי-רפואי בהתאם . כל יחיד חי מסע אחד יחיד בזמן , ומהכרח טבעו תוחלש אנרגיית חיותו עקב ירידה באיכות מחולליו הכוללת ובתפקודם ההולם , עד אשר לא יהיה באפשרות הפלטפורמה לתפקד כמערכת חיה , ונפש-גוף האדם תהיה נטולת חיים , תתכלה ותתמזג בהוויה הרוחשת . כאשר מערכות תפקוד לחיות הפלטפורמה נפגעות באופן שלא ניתן לחדשן , או כאשר לא ניתן לשמר אנרגיית חיות מינימלית הנדרשת לקיומו של יחיד מסוים , אזי הוא מת ומתכלה . אך כוונת הביאור להאיר את עינינו לאפשרויות ויכולות מופלאות הקיימות בהבנת המתודה של פעולת המחוללים בבריאותו של גוףנפש האדם , מבריאות המוגדרת בימינו כפיזיולוגית , כמו בריאות לב , מוח , עצבים , כלי דם , אורטופדיה וכר / ועד לבריאות נפש . אמנם הביאור מתייחס למהותו של אדם יחיד חי , אך הפלטפורמה מכילה אפיונים רבים המתאימים גם להבנת מבנה חיותה של קהילת בניאדם או קהילת חיים מאותו מין וסוג של חי , כמפורט בהמשך ובפרק הסיכום . ניתן לראות בבהירות כיצד כל עשרים המחוללים מהווים למעשה ובפועל יחידה הומוגנית קיברנטית אחת בעלת יכולת להתמיר מידע דינמי של משמעויות לפעולות באמצעות המישור האימננטי של אנרגיית החיות , כמבואר . הידע המדעי בימינו מאשר בוודאות את קיומם של סוגים שונים ורבים של תאי-אדם בעלי כישורים שונים לפעילויות שונות ( תאי זרע , עצב , דם , כבד , מין , מוח ran המתרחשות 22 יסוד הי במפתח "המשנה הסדורה 23 . " ראו הקדמה ל '' משנה הסדורה , " ביאור 40 למילה "תקווה . "

דברי הימים הוצאה לאור בע"מ


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר