ראשי־פרקים

עמוד:11

הטיות עקב היפוכי כללים 200 הטיות באינדוקציות שבני אדם עושים על עצמם ומגיעתן 200 הטיעון נכון כי לא הוכח שהוא שקרי 200 הטיות של ערפול או עמעום , אי בהירות ודו משמעות 201 הטיות בייחוס סיבה ותוצאה 201 חשיבה נוגדת מציאות כמרכיב בהטיות של ייחוס סיבתיות 202 פירוט ההטיות בייחוס סיבה ותוצאה 203 הטיות עקב ערבוב של הנחה במסקנה לצורך הוכחה ( טיעון מעגלי ) 206 הטיות בהעלאת השערות 206 הטיות עקב טיעונים לא רלוונטיים העוקפים את גדר ההיגיון של מקבל המסר 207 הטיות הנובעות מ"קללת הזוכה" 211 סיכום 211 פרק : 14 כיצד להתגבר על הטיות 212 שימוש יעיל במודל קבלת ההחלטות , כולל המערכות התומכות בו ומרכיבי ההנמקה והפיקוח בכל שלב 212 הכרת התכונות והמאפיינים , והתאמתם למצבים משתנים 212 ללמוד להימנע מהטיות 213 ללמוד על מערכות הקשב , הזיכרון וזכרוךהעבודה הנמצאות בבסיס קבלת ההחלטות 213 ללמוד להיכנס לנעלי הזולת 213 סיכום 214 חלק חמישי : מבט לעתיד 217 פרק : 15 ללמוד וללמד קבלת החלטות 219 עקרונות מנחים לתוכנית לימודים בקבלת החלטות 219 המטרה המרכזית : שימוש יעיל בקבלת החלטות 220 הקפדה על העברה בלמידה 220 הקפדה על אירועים רלוונטיים ללומדים 222 הורדת עומסים בתהליך הלמידה וההעברה 222 למידה פעילה 224 קבלת טעויות באהבה 224 הכשרת מורים להוראת קבלת החלטות 226 סיכום 227

רמות


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר