תוכן העניינים

עמוד:4

על השיח הרצוי במוסד חינוכי הומניסטי 107 על פניו הסמויות של השיח הבית ספרי 109 השיח הבית ספרי בהיבט האישי ובהיבט הבין-אישי 113 השיח הבית ספרי בהיבט לאומי-חכרתי-תרבותי 116 קשיים בטיפוח זהות לאומית-תרבותית 129 השיח הבית ספרי בהיבט לימודי 143 על דיאלוג ועל הוראה דיאלוגית 150 חלק שני - "מעגל הקשר . '' מעקרונות ליישום 165 פרק א . הנחות , עקרונות ומטרות ב"מעגל הקשר" 167 הנחות ועקרונות 167 פרק ב . הפעילות במעגל , חוקיה ומהלכה 170 חוקי ההשתתפות - כיצד ניצור קשר ו"קסם" במעגל ? 170 שלבים במהלך הפעילות במעגל 173 פרק ג . תהליך שילוב "מעגל הקשר" בחיי הכיתה ובית הספר 185 הנחיית תלמידים 187 הכשרת מורים להפעלת המעגל 188 פרק ר . תרומת "מעגל הקשר" לעשייה החינוכית 193 פרק ה . על הבדלים בין "מעגל הקסם" ל"מעגל הקשר" 208 פרק ו . עדות אישית על שילוב "מעגל הקשר" בבית הספר 210 פרק ז . הערות אחדות על סוג השיח המתקיים במסגרת "מעגל הקשר" 218 .... האם ב"מעגל הקשר" מתקיים שיח דיאלוגי ? 218 האם ב"מעגל הקשר" מתקיים שיח אורייני או שיח חברתי 221 .... ? פרק ח . על הקושי ליישם עקרונות ולממש כוונות ( דוגמה אחת ) 223 חלק שלישי - לקט פעילויות תמך של "מעגל הקשר" מאת יצחק בלום ושושנה קדרון , בעריכת אורה בן-יוסף 235 חלק רביעי - טקסט ושיח לקט טקסטים להתבוננות ולדיון 259 רשימת מקורות 309

מכון מופ"ת


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר