הקדמה

עמוד:7

הפרק הרב > ע » והאחרון מציע סדרת פעילויות על פי מיקודיס שונים : ( 1 ) פעילויות המסייעות ללומד להכיר את תפיסותיו לגבי טקסטים חזותיים ומאפשרות התמודדות עם המשמעויות של תפיסות אלה ; ( 2 ) פעילויות המעמיקות את ההיכרות עם תפיסות תיאורטיות בהקשר לטקסטים חזותיים ; ( 3 ) פעילויות המטפחות מיומנויות שימוש במושגים ועקרונות בהקשר לטקסטים חזותיים בכיתה ; ולסיום ( 4 ) פעילויות העוסקות בהבנת שיקולי הדעת לגבי עיצוב כיתות אצל מקבלי החלטות בבתי הספר , העמקת ההבנה כיצד יש לקרוא טקסטים חזותיים בכיתה עשויה לסייע ביצירתם ; היא עשויה לסייע ללומדים ולמלמדים לתכנן ולהפיק היצגים חזותיים . אנחנו מקוות שהעיון בספר וההתנסות בפעילויות יעוררו לחשיבה ולעשייה מושכלת בתחום מרתק וחשוב זה . " מיומנויות חשיבה , " קטע מהקיר הצפוני במבואה לכיתות הלימוד , בית הספר "תרשיש , " דצמבר 2003

מכון מופ"ת


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר