|
עמוד:13
. 2 פרדוקס דלת הכניסה הדתית לבית לא דתי . 3 153 תחושת ביטחון של מיעוט גדול השותף לאותן עמדות . 4 153 דימוי שלילי של הממסד הדתי 154 ד . חסמי כניסה בתהליך הגיור . 1 154 היקף לימודים של כ 400 שעות ,. 2 154 ההשתתפות במעגל החיים היהודי והקשר עם משפחה מאמצת 154 . 3 שליח בית הדין . 4 155 רכיב "קבלת מצוות" ומשמעותו המעשית 155 ה . דרכי התמודדות - הצעה לדיון ציבורי . 1 155 עיצוב סוגיית הגיור כאתגר לאומי . 2 155 עיצוב ותכנון מדיניות ההגירה והעלייה . 3 156 שינוי מערך הלימוד לקראת גיור 156 . 4 שילוב של חברת המתנס '' ים והאוניברסיטאות בתהליך הגיור . 5 157 גיור פרקטי - שילוב טקסים יהודיים בסוף תהליך הגיור . 6 157 העברת עיקר המאמץ לשלב השירות הצבאי והמסגרת הצבאית . 7 157 שינוי המדיניות ההלכתית הדתית : לקראת ציוניזציה של ההלכה 158 ו . סיום : אלכסיי קובע מזוזה 159 רשימה ביבליוגרפית 160 מפתח 170
|
|