הקדמה

עמוד:8

בחינוך . ליד כל דוגמא מצוין שם מחברה . תודה קולקטיבית שלוחה מעל דף זה לכל מחברי הדוגמאות . ברצוני להדגיש כי אין אלה בהכרח הדוגמאות הטובות ביותר , אך בחרתי להביאן על מנת לשכנע את הקוראים שניתן לחבר כלי הערכה "מסוג אחר" כבר לאחר תקופת לימוד קצרה יחסית . כמו כן ברצוני להודות לעמיתי פרופסור אריה לוי ופרופסור דינה תירוש , לתלמידותי בעבר ובהווה יפה גוטוירץ וליסה אמדור , שקראו את כתב היד והעירו הערות חשובות , ולתלמידתי רוזי פלדמן , שטרחה באיור הספר . תודה מיוחדת שלוחה לצוות המקצועי , היעיל והידידותי בהוצאת "רמות" ששקד על הבאת הספר לדפוס . לבסוף הערה לשונית : על מנת למנוע קיפוח של הקוראים על בסיס מינם , נעשתה הפנייה לקוראים בלשון דו מינית . לעומת זאת , ההתייחסות בטקסט למורה היא בלשון נקבה , ואילו ההתייחסות לתלמיד היא בלשון זכר . לקוראי , אני מקווה שתמצאו בספר תשובות לשאלות שהטרידו אתכם בנושאים של הערכת הישגים , ותוכלו בעקבותיו לפתח מערך שיקולים שישפר את הערכת ההישגים של התלמידים . אם יש לכם שאלות , הערות , השגות והארות בנושא זה , אשמח מאוד לקבלן . אנא כתבו אלי לאחת הכתובות הבאות : פרופסור מנוחה בירנבוים , בית הספר לחינוך , אוניברסיטת תל אביב , רמת אביב , 69978 או בדואר אלקטרוני לכתובת : . biren @ post . tau . ac . il מנוחה בירנבוים אלול תשנ"ו

רמות


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר