|
עמוד:3
תוכן העניינים הקדמה 5 שער ראשון - היוועצות בבית הספר : עבר , הווה ועתיד 11 פרק ראשון : היוועצות מהיל 15 פרק שני : היוועצות בבית הספר 42 שער שני - מודלים להיוועצות 75 פרק שלישי : הבעייתיות שבמיון המודלים 77 פרק רביעי : מודל בריאות הנפש 82 פרק חמישי : ההיוועצות הביהביוריסטית 92 פרק שישי : היוועצות ארגונית 101 שער שלישי - היוועצות מעצימה 115 פרק שביעי : היוועצות מעצימה - הבהרת המושג 119 פרק שמיני . העצמה - הבהרת המושג 125 פרק תשיעי : היוועצות מעצימה - מאפייני המפגש 139 פרק עשירי : היוועצות מעצימה - מאפייני בית הספר 152 פרק אחד עשר : היוועצות מעצימה - מאפייני המייעץ 165 שער רביעי - תהלין ההיוועצות המעצימה 187 פרק שנים עשר : מאפייניו של תהליך ההיוועצות 189 פרק שלושה עשר : הבהרת הסוגיה ומטרת ההיוועצות 196 פרק ארבעה עשר : תכנון ההתערבות 205 פרק רומישה עשר : יישום תוכנית ההתערבות 213 פרק שישה עשר : סיום ההיוועצות 220 שער חמישי - סוגיות נבחרות בהיוועצות 229 פרק שבעה עשר : אתיקה בהיוועצות 231 פרק שמונה עשר : הכשרה להיוועצות בבית הספר 251 פרק תשעה עשר : הערכה מעצימה - גישה גנרית : הערכת היוועצויות דוד פטרמן , אוניברסיטת סטנפורד 268 מקורות 279
|
|