|
עמוד:8
וקהילות? מוסדות משפטיים, פיקוח שיפוטי ומשטרים פוליטיים. פרסם ספרים ומאמרים רבים בבתי הוצאה וכתבי עת מובילים בעולם. ספרו האחרון: Legal Culturesof and Politics :Law Communitiesand 2003 ,Press Michigan of University ,Arbor Ann ,.Identities פרופ' דניאל בר-טל, פסיכולוג חברתי ופוליטי, מרצה בבית הספר לחינוך, אוניברסיטת תל-אביב, וראש מכון וולטר ליבך לחינוך לדו- קיום יהודי-ערבי באוניברסיטת תל-אביב. שימש כנשיא החברה הבינלאומית לפסיכולוגיה פוליטית בשנים .2001-2000 עוסק בחקר אמונות חברתיות בכלל, ובאמונות של אתוס הקונפליקט הקשורות לביטחון, דה-לגיטימציה, מנטליות מצור ופטריוטיזם בפרט. במשך השנים כתב וערך שלושה עשר ספרים ופרסם יותר ממאה מאמרים ופרקים בספרים. דר" דבורה גולדן, אנתרופולוגית חברתית, מרצה בפקולטה לחינוך, אוניברסיטת חיפה. עוסקת בחינוך ללאומיות ואזרחות בקרב מהגרים, ילדים ונוער, ובמימד הזמן שבמעשה החינוכי. נושא עבודת הדוקטורט שלה, אותה כתבה באוניברסיטת לונדון: :Time through Belonging Building Nation of Task the and Immigrants ,.Israelis דר" אמל גימאל, מדען מדינה, מרצה בחוג למדע מדינה, אוניברסיטת תל-אביב. עוסק בפוליטיקה השוואתית ותקשורת פוליטית. נושא עבודת הדוקטורט: תהליכי כינוי מדינה ותפקידה של החברה האזרחית: המקרה הפלסטיני האוניברסיטה החופשית, ברלין. פרסם מאמרים בכתבי עת מדעיים אודות הפוליטיקה הלאומית הפלסטינית, המיעוט הפלסטיני במדינת ישראל, ואתגר הרב-תרבותיות בפוליטיקה הישראלית. פרופ' יובל דרור, היסטוריון של החינוך, מרצה בבית הספר לחינוך, אוניברסיטת תל-אביב. כיהן בעבר כראש מכללת אורנים, בית הספר לחינוך של התנועה הקיבוצית ואוניברסיטת חיפה. תחומי התמחותו: היסטוריה של החינוך בארץ ישראל מתקופת המנדט ואילך, עם דגש על החינוך החברתי-ערכי, החינוך המתקדם והחינוך הקיבוצי, ופיתוח מתודולוגיה ייחודית בהיסטוריה של החינוך. חיבר חמישה ספרים, ערך ארבעה ספרים וגליונות מיוחדים, ופרסם כשמונים מאמרים ופרקים בכתבי עת וספרים. מבין ספריו: החינוך העברי בימי הבית הלאומי -1919 ,1948 ירושלים, מוסד ביאליק, 1999 )עם שמעון רשף?( תולדות החינוך הקיבוצי: ממעשה להלכה, תל-אביב, הוצאת הקיבוץ המאוחד, .2002
|
|