תוכן העניינים

עמוד:7

ועד מחצית שנות השמונים 143 ד " . דילמת הגודל" של בית הספר הקיבוצי ממחצית שנות השמונים ועד סוף המאה 154 פרק שישי : "הקבוצה החינוכית" כבסיס ל"חברת הילדים" ול"חברת הנעורים" בקיבוץ ( החינוך הבלתי פורמלי למחצה ) 191-165 א : 1929-1919 . התלבטויות ב"גדוד העבודה" והתחלה ניסיונית ב"חברת הילדים לרגלי הגלבוע" 166 ב : 1949-1929 . דגמים תנועתיים שונים של חברות ילדים במעשה ובהלכה 170 ג . חינוך לעבודה ומשק ילדים 180 ד . התרבות : קבלת השבת , המסיבות וחגים בחברת הילדים 184 ה . קליטת ילדי "עליית הנוער" בחברות הנעורים הקיבוציות מ 1934 ועד ימינו 185 ו . שנות החמישים והשישים ( ואילך : ( שמירת דגמי "חברות הילדים" ועיסוק בבעיות חוזרות 187 פרק שבע : 1 מ '' תנועה למען הנוער" לתנועת נוער קיבוצית ( החינוך הבלתי פורמלי בקיבוץ ) 208-192 א . שנות השלושים והארבעים 195 ב . שנות החמישים והשישים 196 ג . שנות השבעים 200 ד . שנות השמונים והתשעים 204 ה . סיכום והערכה 207 פרק שמיני : מערכת החינוך בתנועה הקיבוצית ( כלים תנועתיים ומקומיים , אזוריים וסמינריים שלובים ) 223-209 א . ועדות / מחלקות החינוך התנועתיות 210 ב . ועדת החינוך הבינקיבוצית 213 ג . ועדת החינוך בכל קיבוץ 214 ד . מסגרות אזוריות 216 ה . סמינרי הקיבוצים 217 ו " . האגף ( המינהל ) לחינוך התיישבותי" במשרד החינוך והתרבות 221

הקיבוץ המאוחד


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר