|
עמוד:416
המידלת הטיבות היא נקודה משותפת לשני התיאורים . היא מעידה על שאיכה ממקור משותף — הפסיכימאכיה של פרו-נטיוס תיאורם החזותי השונה ככתב היד המאוחר יותר ( דיז'רן < מוסבר כהשפעתו של מסע הצלב דראשון . מערכה הקשרים שכין תיאורו שי דויד המלך מדיז'ון , הכיפה _נ 'דו ore / והפסיכומאכיה לטל פרודיטיוס מקבלת אישו- נוסף מן התיאור החזותי של החכמה r crop C [ r בבית המקדש . בכתב יד של הפסיכימאכיה של _פריז נטיוס _ואייי _; enr החכמה _מהוארת כמלך היושב על כדור במרכזה של עיר מרקפת חומרת עם _שעיי ם . sea can החרמות מתוארות אמנם בפרספקטיבה . אבל בפרישה גדולה מאוד , ההופכת אותן כמעט לצורד גיאומטרית רב צלעית הישיבה המלכותית של החכמה , המקום המרכזי שהיא תופסת בתוך חומות הע" . חלוקת קפלי הבגד שלה ועיצובם — כל אלה משותפים . 11 . ? _»" 1 11 , ' . ! ? וו ' , . / | ' ו 1 . 11 1 ) 0 . // a - //// _/? ?/ ? ? , // r ?/ M , 1 _llUsu 1 |) l _: _> W , H : _^ ' _YWukI'IiI _I ' 71 י ;_ ו 4 | . 1 נ ; _hiulenfius \/ 1 / 7 . S _// . _'* . VII ( 19 _קיחנל . מירושלים הארצית לשמימית , עמי 149 -לי ו . תמונה ווו . אייר . 15 ספר _הפסיכומכיד של _פיודנטייס מן הספרייה המלכותית של בריסל מס . 101166-77 דף יי וכ Uikl . _mhiv I , >/ ,: Marburg
|
|