תוכן העניינים

עמוד:12

רמת דתיות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 64 תפיסת סגנון ההורות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 66 הליך המחקר ואיסוף נתונים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 71 ניתוח הנתונים ברובד הכמותי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 74 אתיקה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 75 הממצאים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 76 ממצאי הרובד הכמותי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 76 שאלה ראשונה : האם קיים הבדל בתפיסת סגנון ההורות ביחס לתפקיד במשפחה ? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 76 שאלה שנייה : האם קיים הבדל בתפיסת סגנון ההורות ביחס לסוג עבודת האב ? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 78 שאלה שלישית : האם קיים הבדל בתפיסת סגנון ההורות ביחס לסוג עבודת האם ? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 80 שאלה רביעית : האם קיים הבדל בתפיסת סגנון ההורות ביחס להשכלת האב ? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 82 שאלה חמישית : האם קיים הבדל בתפיסת סגנון ההורות ביחס להשכלת האם ? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 83 שאלה שישית : האם קיים הבדל בתפיסת סגנון ההורות ביחס לדת ? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 84 שאלה שביעית : האם קיים הבדל בתפיסת סגנון ההורות לפי אזור המגורים ? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 85 שאלה שמינית : האם קיים קשר בין תפיסת סגנון ההורות לרמת הדתיות ? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 86 ממצאי הרובד האיכותני . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 87 תפיסת סגנונות ההורות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 87 הגדרת המושג . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 87 סגנונות ההורות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 88 דיון . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 95

כרמל


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר