שער שלישי: שנות העשרים והלאה: ההוצאה לאור המשפחתית הקטנה, היוזמה הפרטית והגירתן של הוצאות לארץ-ישראל

עמוד:130

מו"לים כמתווכי תרבותמוטי נייגר, 130 המתנהל בארה"ב . ואולם, השופט הישראלי דחה את בקשת המוציא לאור, קיבל '" 69והצהיר כי זכויות 'מסדה' ובארונ'ס פקעו בסוף – את תביעתה של פרנקל 24 : בראיוןאלונה פרנקל הרחיבה . ) 97 / 6 / 6 ( גלעדי, התחלתי את קשרי עם ההוצאה כמאיירת לספר "צמד חמד", בשנת . מי שניהלה את העניינים הייתה ברכה פלאי, שהייתה אשה 1973 ת : שילמו לי פרוטות, בצ'קיםלא נחמדה . שם החלו זרעי הפורענו שחזרו . פשוט עושק . ואז התברר שהאיורים שלי זוכים להצלחה והם מכרו את הזכויות על האיורים לכל מיני הוצאות בעולם, בלי שקיבלתי אחוזים ואפילו בלי שידעתי מזה . מאחורי גבי . זה יצא באנגלית ובהולנדית, ואפילו בגרמנית, למרות שאם הייתי יודעת לאנס . - תי מתנגדת לכך בגלל עניינים משפחתיים . אני הייתי פריהיי פשוט שבויה שלהם . אני לא הייתי סופרת, הייתי חרב להשכיר . לא יכולתי להתנגד להם אפילו שידעתי שמרמים אותי . כשהצגתי בפניהם את "סיר הסירים" ( ותודה לחיים באר על השם ) לא ידענו שזו תהיה הצלחה שכזו . ספר המספר על אמאשונה של הספר "סיר הסירים" [ ה הראבמהדור וילד בשם נפתלי, המתמודדים עם הגמילה מחיתולים, והמתמודד באופן ישיר וראשון מסוגו עם הפיפי והקקי, שהיו מחוץ לתחומם חתמתי רק "אלונה" . ] , מ . נ . לשון נקייהשל הספרים שדיברו ב רף מגלומניבאותה תקופה "מסדה" היו גדולים מאוד . הם היו באט מכר, והם מכרו את הזכויות, - של בניה . הספר היה ממש אינסטנט רב בלי לספר לי . הם הוציאו את הספר בשפות רבות ואפילו הוציאו גרסה של הספר, בה הגיבור של הספר הוא לא ילד כי אם ילדה, כי . 3002ראיון טלפוני עמה נערך בפברואר 24

נייגר, מוטי


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר