|
|
עמוד:566
מוטי נייגר, מו"לים כמתווכי תרבות 566 להסתכן במתן הזדמנות לסופרים מתחילים : "אם בעבר נקודת האיזון עבור ספר שהיינו צריכים למכור, היום, בגלל ההנחותעותקים 000,2חדש עמדה על עותקים כדי לא לגרום להפסדים 000,4המטורפות, סופר צריך למכור לפחות למו"ל" . משעני הוסיף ואמר : "קראתי פעם על מישהו שאמר ש'למכור ספרים זה מייסד "סטימצקי",לבזמנויוחסוכמו למכור עגבניות' [ משעני התייחס לדברים ש . מ . נ . ] . מה שקורה היום הוא, שמוכרים עגבניות לא בשלות, עגבניותערי סטימצקי שומר, מנכ"ל "צומת בי א . "בוסר . עורכים הוציאו בוסר ושיני קוראים תקהינה ספרים" לא התייחס ישירות לחוק הספרים אולם ציין, שהמאבק שהוא מנהל נגד סופו של דבר,הצעת החוק הוא מאבק אידיאולוגי . "התוצאה של המבצעים היא, ב שיותר ספרים נמכרים ויותר אנשים קוראים [ . . . ] " . טענה זו נשללה בידי המתחרה, נשים אינם קונים יותר ספרים אלאאיריס בראל, מנכ"ל "סטימצקי" : לדבריה, א "הם פשוט מקבלים יותר ספרים בחינם" . עוד אמרה, כי החוק אינו אוסר על ת בתי ההוצאה ואת הסופרים . מבצעי מכירות אלא דואג לתגמל כראוי א וביל אתהשוק בשוק הספרים והוא - של טרם החוק התקיים כלסיכום, חת . אולם ספר אינו מצרך בלבד,פ - המוציאים לאור ואת היוצרים אל עברי פי לאומי, הראוי להסדרה - שתוקפו פג זמן קצר לאחר שיווקו, אלא גם עניין תרבותי הסדרה זו אכןם, הרדיו והטלוויזיה . כפי שנעשה באמצעי התקשורת המשודרי עניינים בוטל החוק ושוק הספרים עומד בפני טלטלה - הגיעה אך משיקולים לא סוגיות אלו ידונו בהרחבה בסיכום . נוספת .
|
נייגר, מוטי
|