|
|
עמוד:31
ראשון : תשתית מושגיתשער 31 - מבחינת ההיקף ( איכות וכמות ) תהיה זו כנראה רק כסות . לפיכך צריך לבחון על פי קריטריון זה כמה מבין אלה, המגדירים עצמם כמוציאים לאור, אינם אלא מדפיסים . בבתי דפוס, והמו"לות,התקופה שקדמה למו"לות החילונית מאופיינת בעיקר כפי שאנו מכירים אותה, הייתה נדירה בה . כיום, כל אדם יכול להפוך למוציא המחשב – לאור עצמאי . לרשות היוצרים עומדים היום אמצעים טכנולוגיים ) המאפשרים להם להפיץ בעצמם את desktop publishing והמדפסת הביתיים ( בהפקה שכזאת עולות שאלות לגביהטקסט בין חברים ואפילו לחנויות ספרים . ההכרעות הגראפיות ( עיצוב ) והחומריות, שיכולות להיות בעלות השפעה על גורלו 21 - בעשור השני של המאה השל הספר, והן מהותיות לתכונותיו של מתווך זה . או Headstart המון לפרויקטים יצירתיים ( בישראל : - ראוי להזכיר את אתרי מימון רים יוצרים כדי להציע את ספריהם ( או יצירות אחרות ) טרםמימונה ) בהם נעז הפקתם הסופית ובכך הן לאתר קהל מתעניינים והן לממן את כל או חלק מעלות ההפקה . תופעה זו צוברת תאוצה והיא מסייעת לעקוף את המו"לים המסורתיים . מוכרי ספרים ומפיצי ספרים . 3 בחנויות ממשיות אויםבסחר בספרמתווכים אלו פועלים ברמה המסחרית מביאות לכך שאפשר לפגושהמקובלות כיוםשיטות השיווק . בפלטפורמות רשת ספרים גם בחנויות שספרים אינם תחום התמחותן העיקרי ( חנויות צעצועים, רשתות לשיווק מזון וכדומה ) . כך, לעיתים, מייצג המבחר המוצע בנקודות ה ( או את העדרו ) . למוכר הספריםהמכירה את סדר היום התרבותי של מתווך ז יכול להיות תפקיד משמעותי בתרבות מכיוון שהמצאי על מדפיו הוא מה שיצוד הצרכן . ספר שמיקומו זמין ונוח להשגה ולעיון עשוי להימכר - את עינו של הקורא טוב יותר מספר המתחבא בירכתי החנות, או שחיי המדף שלו נגמרו וצריך של מוכר הספרים יכולה להתבטא גם בהמלצות עללהזמינו במיוחד . השפעתו ספר שהוא חפץ ביקרו ( בין משום שהכיר את טיבו ובין משום שהוא מצפה לאחוזים גבוהים יותר ממכירתו ) לקהל הקונים . בהקשר זה משמשים מפיצי
|
נייגר, מוטי
|