תוכן העניינים

עמוד:13

ו . כינוס ועדת היגוי בין-מגזרית . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 345 ז . היכן ניתן להתנדב ? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 346 ח . טכנולוגיות בהתנדבות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 347 7 . עסקים עם המגזר השלישי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 349 א . על המגזר השלישי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 349 ב . מהי תרומה אפקטיבית ? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 351 ג . מדידת פרויקטים קהילתיים — המודל של Good Vision . 354 ד . שיתוף פעולה ושיח רב מגזרי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 356 ה . הכנת העמותות למפגש עם ארגון עסקי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 357 ו . עסקים חברתיים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 359 8 . רגולציה ועמותות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 360 9 . ביקורת על מתן תרומות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 361 10 . עמותות מובילות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 363 פרק חמישי : �ביבת העבודה — הכול מתחיל מבפנימ . . . . . 372 1 . מבוא — חשיבות סביבת העבודה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 372 2 . גיוון , שוויוניות והכללה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 374 א . יתרונות עסקיים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 378 ב . האתגר בשילוב עובדים מקבוצות מיעוט . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 380 ג . שילוב אנשים עם מוגבלויות בשוק העבודה הפתוח . . . . . . . . . 382 ד . גיוס עובדים עם מוגבלויות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 383 ה . תקנים ורגולציה בישראל . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 385 ו . נגישות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 386 ז . עובדי קבלן . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 389 ח . קידום נשים בשוק העבודה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 389 3 . איזון בין הבית לעבודה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 390 4 . מניעת הטרדה מינית . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 393 א . מניעת הטרדות מיניות כמשימה ניהולית . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 393 ב . חובות המעביד . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 396 ג . כיצד להטמיע בארגון סביבת עבודה הוגנת ונטולת הטרדות ? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 397

מטר הוצאה לאור בע"מ


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר