תוכן העניינים

עמוד:8

א . דיאלוג עם מחזיקי עניין — שלבים ומרכיבים . . . . . . . . . . . . . . . . . 65 ב . תקן AA1000 V3 לדיאלוג עם מחזיקי עניין . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 69 ג . ממשק הלקוחות — הלקוחות כמחזיקי עניין . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 71 10 . הטמעה פנימית של אסטרטגיית האחריות התאגידית . . . . . . . . . . . . 73 11 . תקשור האחריות התאגידית . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 74 א . תקשור פנימה של הפעילות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 74 ב . תקשור חוץ-ארגוני . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 75 ג . יחסי ציבור ודיוור ישיר . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 76 12 . שיווק ומיתוג סביבתי-חברתי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 76 א . שיווק סביבתי-חברתי או שיווק ירוק . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 77 ב . מוצרים נגישים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 79 ג . יתרונותיו של שיווק סביבתי-חברתי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 80 ד . קווים מנחים לשיווק סביבתי-חברתי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 83 ה . אחריות סביבתית והזדמנויות עסקיות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 84 ו . זהירות , Green Wash ו- Social Wash . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 86 13 . אקטיביזם מותגי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 90 14 . התפתחות AI-ה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 95 א . הקשר ESG-ל AIןיב . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 95 ב . הזדמנויות ESG-ב AIירגתאו . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 96 15 . שרשרת האספקה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 98 א . רכש ירוק , חברתי או בר קיימא . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 101 ב . סחר הוגן . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 107 ג . עקיבות — Traceability . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 108 16 . השקעות אחראיות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 109 א . מהי השקעה אחראית ? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 109 ב . השקעות אחראיות — סיבות ויתרונות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 110 ג . איך זה עובד ? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 112 ד . בארץ ובעולם . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 115 ה . מימון ירוק . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 119 17 . דיווח חברתי וסביבתי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 120 א . חשיבות הדיווח ויתרונותיו . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 120 ב . מבנה דוח האחריות ESGתידיגאתה על GRIיפ . . . . . . . . . . . . 125

מטר הוצאה לאור בע"מ


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר