|
|
עמוד:ו
פרק טז : קורבן הפסח במקרא ובתולדות ישראל בתקופת המקרא 192 פרק יז : הישרדות ותחייה : שני מודלים של הקיום היהודי בתקופה הפרסית 200 פרק יח : מספר שיטות כרונולוגיות ומשמעותן ההיסטורית והספרותית 208 פרק יט : השקפתו ההיסטורית של ספר מלכים והתבטאותה במעשה עריכת הספר 221 פרק כ : רפורמה ורפורמת-נגד בתקופת הבית הראשון 231 שער שני : המקרא וההיסטוריה חלק ראשון : מאמרים פרק כא : בחיפוש אחר ׳ישראל הקדום׳ : רוויזיה בכל מחיר 247 פרק כב : התנ״ך וההיסטוריה 265 חלק שני : הרצאות פרק כג : תולדות ישראל בתקופת המקרא : כיצד ? בעקבות נדב נאמן, העבר המכונן את ההווה : עיצובה של ההיסטוריוגרפיה המקראית בסוף ימי הבית הראשון ולאחר החורבן 271 שער שלישי : פרשנות המקרא פרק כד : המטוטלת של המתודולוגיה הפרשנית : מן הפשט אל הדרש ובחזרה 281 פרק כה : שתי הקדמות של ר׳ שמואל בן מאיר ( רשב״ם ) : לשיר השירים ולמגילת איכה 299 פרק כו : פירוש אנונימי לשיר השירים בכתב יד פראג ( חומש איגר ) : מבוא ומהדורה ביקורתית 317 פרק כז : ׳אׂזן מִלין תבחן : מחקרים בדרכו הפרשנית של ר׳ אברהם אבן עזרא׳ : בעקבות ספרו של פרופ׳ אוריאל סימון 361 פרק כח : פירוש על ספר שופטים ב׳גנזי אירופה׳ 367 פרק כט : פרשנות המקרא כביטוי להסתגלות חברתית ותרבותית : פירוש אנונימי לשיר השירים כמקרה לדוגמה 380
|

|