|
|
עמוד:14
א ו ר ה ז י ל ב ר ש ט י י � 14 ללימודי רפואה ומש ! פנתהכ 4ֿ אחר , היא למדה שפות באוקספורד שתי הבחירות הראשונות לא , לדבריה . המשיכה אל הפסיכואנליזה לישית עוררה תימהו� בקרב עמיתיה והש , מקובלות אז אצל נשי ! היו במיליה , ללא ילדי ! מתו 4 בחירהכרווקההיא חיה . הפסיכיאטרי ! מאירועי ! היא סלדה . שגרתיתֿ שבו בחירה כזו נחשבה בלתי א 4 נהנתה למלא תפקידי ! כבדי , שתכלית ! היחידה היא חברתית בי� השאר הייתה סגנית . הפסיכואנליטיי ! משקל בחברה ובמכו� , ( 198401987 ) שלידו הוועד המנהל והמועצה ר" רה ויו נשיא החב רוחה . הדריכה והייתה אנליטיקאית מנחה , ה סמינרי ! העביר המזהרת אפשרו לה ג ! לבקר את עמיתיה ואת ובדידותההעצמאית כפי , פע ! בלשו� חריפה לאוהיא עשתה זאת , המוסד שפעלה בתוכו . י מולינושנית� להיווכח בספר שלפנינו ובריאיו� ע ! אנתונ מקצועה לבי� בי� קולטארט אינה מבחינהמאודֿ האישיתבכתיבתה לבי� – מורה ומדריכה , כתרפיסטית – בי� עבודתה , מי שהיא כאד ! שבה� היא משתפת את , ודעותיה האישיותמחשבותיה , חוויותיה על , ולכ� , בחייהמרכזיהפסיכואנליזה הייתה עיקר . הקורא ללא סייג מ� הקריאה , תמיד בעיני הקורא כאד ! פרטי מאודא & שהיא מצטיירת עולה דיוק� עשיר למדי של האישה והפסיכואנליטיקאית בספריה והנדיבות הללו מתבטאי ! האסוציאטיביהחופש , לפעמי ! . שהייתה מהשפה המעברשג ! מתקשה יותר לצלוח את , בסגנו� כתיבה ארכני וג ! , מלמדתכלל הקריאה בספריהֿ א 4 בדר 4 ; האנגלית לעברית מההומור האנגלי הדק ומהנימה הסרקסטית ליהנותמהווה הזדמנות 3פרק . כל דברעלשמלווי ! את זר ! מחשבותיה הביקורתיות כמעט , ולהרפתקנות ות הוא דוגמה לסקרנ" ( השניי ! מ� השלושהטובי ! ) " היא מספרת ש ! אי 4 הצטרפה לקבוצה : שיש בה� ג ! מ� החתרנות חברי הקבוצה ואת המנחה שהיא עצמה את דינמית מבלי ליידע – לה טבעיתהפרק הזה מציג אותה בסביבה הכי פחות . אנליטיקאית . ומתאר מה למדה מכ 4 – הקבוצה : ניגודי ! העולה מדיוקנה העצמי היא של אישה רבתהתמונה , ועצמאית ומשוחררת מנורמות וקונבנציות, מחד ,שמרנית ביותר רצאותיה הלימודיות ניכר שהייתה על ההמבוססי ! בפרקי ! . מאיד 4 כמעט לשמוע את אפשר לפעמי ! – סמכותית ונחרצת , דידקטית
|

|